Lakme Fashion Week Winter Festive 2018: The Show Stoppers

23

It ain’t Lakme Fashion Week if you don’t have a bevy of showstoppers from the cinematic world. Below is a look at all of them who walked the runway.

Kareena Kapoor for Monisha Jaising
Soha Ali Khan for Poochki
Karisma Kapoor for Arpita Mehta

Prachi Desai For Julie Shah
Radhika Apte for Punit Balana
Kiara Advani for Agami By Neha Agarwal

Esha Deol and Hema Malini for Sanjuka Dutta
Sushmita Sen for RmKV Silks/Sunita Shanker

Aditi Rao Hydari For Jayanti Reddy
Sophie Choudry For Arvind Ampula
Diana Penty For Disha Patil

Rhea Chakraborty for Urvashi Joneja
Kriti Kharbandra for TahWeave
Shikha Talsania for Narendra Kumar Ahmed

Malaika Arora for Anushree Reddy
Bipasha Basu For Ruceru

Shruti Haasan for Saaksha & Kinni
Neha Sharma For Sita Mikhail
Sayami Kher For Vineet Rahul

Jacqueline Fernandez for Ashish N Soni
Lisa Haydon For Mishru

Pratiek Babbar For Chola
Rajkummar Rao For Rajesh Pratap Singh
Varun Dhawan For Kunal Rawal

Dia Mirza For Moksha & Hiral
Janhvi Kapoor For Nachiket Barve

Malavika Mohanan for Kartikeya
Kangana Ranaut for Pankaj & Nidhi

Shahid Kapoor For Amit Aggarwal
Sonu Sood for Sidhesh Chauhan
Gurmeet Chaudhary For Soumodeep Dutta

Huma Qureshi and Saqib Saleem for Two Two
Aisha Sharma For Kartikeya
Disha Patani for Amit Aggarwal

Angad Bedi and Neha Dhupia For Payal Singhal
Kalki Koechlin For Gaurav Katta
Nushrat Bharucha For SVA

Photo Credit: Viral Bhayani

23 COMMENTS

    • Yes bravo to Apte to salvage that monstrosity.
      1st row:
      Soha’s outfit was the saving grace.
      Kareena, Begum, pls slap the designer.
      2nd row:
      If these are show stoppers, burn the others pls.
      3rd row:
      Pretty ladies. But you can find better sarees at Nalli. And sushmita, girl chill.
      4th row:
      No one cares for another meh lenhga.
      5th row:
      Kruti’s outfit looks good, but show stopper hmm.
      Shikha, pls sue the designer. Rhea’s whatever.
      Sixth row: Tacky outfits.
      7th row: okai next..
      8th row: JF’s first, looks like a project work. Second is gorgeous. And Lisa thank you for being there , you are Hot! Dress is a mess though.
      9th: Mr. Babber, this ain’t Mad Max audition bro. Others look fine.
      10th: lot of work, how much did the karigars earn, I wonder ?pretty gals though.
      11th: first meh! Second, kangana chill seriously chill girl and put that phone down.
      12th: Lookig sharp boys. Though Sonu Sood’s dress looks like something one would wear to audition for role of unsullied soldier in GOT.
      13th/14th: Whatever! too tired to comment.

      .

      7
      2
  1. Radhika = just the most gorgeous human on this planet.
    Karisma looks amazing, ugh such a classic sari. Aditi– by the virtue of being Aditi (+ her angelic face)- also works it.

    The rest- meh. Huma looks like she’s wearing a $2 thank from F21.

    23
    5
    • In other words: 95% look meh. HEY DESIGNERS, please hire ACTUAL models. Sick of bwood celebs everywhere ugh.Also how does one manage to make Lisa Haydon look bad? She WAS an actual model -_-

      47
      2
  2. That’s a long list of designer clothes that are just hugely disappointing! Nothing unique about them. Only Kangana, Jacqueline (gown) and Esha Deol are looking good. Why do these celebs even sign up to be showstoppers for such ugly clothes?

    21
    1
    • Money
      Professional courtesy for the brands / designers they regularly collaborate with
      Chance to be in the limelight

      The list goes on…

  3. Dia Mirza’s face is so angelic and fresh. Other than a couple like Esha’s, almost all look so generic. Not showstopper worthy looks

    5
    1
  4. Radhika and Aditi. Wow. Malaika too. Rest all, meh. I wish they’d keep Bollywood out and hire actual models and supermodels. I mean ONE look at Lisa Haydon, and the difference b/w a supermodel and the rest becomes obv.

    6
    2
  5. Karishma looks amazing.
    Diana looks ethereal.
    Sayami looks beautiful.
    Soha looks chic.
    Kareena looks stunning in a very badly cut gown.

    Everyone else seems to just be doing their jobs.

    2
    2
  6. These designers should just focus on the clothes man..UGH!
    If your Collection is good you don’t need these gimmicks. Most of these clothes are ugly AF!

    27
      • @naughtytrini : you’re right. Modelling is now simply viewed as a way to make pocket money while auditioning for a big bollywood launch.. heard this from many designers / models offline.

  7. Isn’t a showstopper design meant to be something that stops the show – dramatic and all? Many of these are just whatever to be spotted at the next pre sangeet, pre engagement, post mehendi after party.

  8. Kalki’s attire looks like the one Kareena was forced to wear (where she sits on a crescent moon) in veere di wedding! Lol
    For me, Radhika and Esha stand out, rest all meh

  9. Angad Bedi n Neha look awesome together…..such a real n handsome couple ! Rest of the brigade is trying so hard to look good ( read ugly ) in uglier clothes….only a few look natural…….like Dia, Prachi n Kangana….can’t imagine the rest spent hours getting ready to look this bad !

  10. All of these are bad. Worst of all is Huma. I cannot believe they sent her to the ramp dressed in such horrible , ill fitting outfit.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here