103 Responses

  1. Mojo at | | Reply

    WHAT??!!! tell me she didn’t dress like that with saif? this is just inexcusable come kareena you can do better!

    1. sonia at | | Reply

      cant believe dis…i love kareena’s sense of style….but this,is just nt good!
      its horrible!

  2. mischa at | | Reply

    OMG! lol that’s um..almost a camel toe! wow this is baaaaaaad!

  3. Donna at | | Reply

    Omg can you say cameltoe?!!! Come on, Kareena…I know you can do better!

  4. Sumi at | | Reply

    oh no, camel toe sighting!! ugh

  5. debs at | | Reply


  6. vixen at | | Reply

    this is just so hilarious.. hahaha..

  7. Neha Kapoor at | | Reply

    Kareena? Kareena did this????

  8. fashionmaniac at | | Reply

    UFFFFfffffffff….biggest faux pas…..cannot believe she did the “Bermuda Traingle” display!!

  9. HHC Fan at | | Reply

    Nahinnnnnnnnnnnnnnnnn! *cries*

  10. V at | | Reply

    HUH! insane!!!

  11. pia at | | Reply

    WOW i think she is taking fashion to next level… lol

  12. Priyanka at | | Reply

    she made me throw up a lill

  13. jaya at | | Reply

    OMG…Whats wrong with her.

  14. kaya at | | Reply

    What is she trying to do??

    She is really deluded about herself in many ways inc. her fashion sense… honestly…?

  15. Shruti at | | Reply

    lol woww seriously WTHeyy

  16. shikha at | | Reply

    I cannot believe this…. she dint look in mirror before cmg out

  17. EM. at | | Reply

    Leggings should never be used as pants. Especially not with small t-shirts.

    Excuse me while I go puke.

  18. shikha at | | Reply


  19. charan at | | Reply

    ROFL!!! I couldnt stop laughing at this one… i can only wish she had atleast worn a black so nothing was very prominent.

  20. Roni at | | Reply


  21. Mrug at | | Reply

    The only excuse acceptable for this atrocity would be that she lost her luggage and was only left with those ugly (super)tights and that pink bunny tee…ummmm … No I take it back, even that’s not an excuse enough… I would have preferred staying home rather than wear these clothes….

    (Call me evil, but I was actually happy to see kareena do a WTHeyyy… :D It’s ok to make us feel that we dress better than her some times!!! )

  22. suchi at | | Reply

    surely didnt expect this from kareena. very disappointed

  23. lg at | | Reply

    I just saw her pic somewhere and came to send you a note for this.. and this is already here!!
    Oh! MY GOD!!! What she is wearing..is practically nothing as it is exposing human anatomy at a different level altogether!!! I am just wondering how did she even feel comfortable stepping out in this!!!! HOWW???

  24. DP at | | Reply


  25. Indian Girl at | | Reply

    Uggggggggh. Definitely the biggest WTHHHeeeey ever. I forgive everyone else who had ever had a WTHhhey moment on this blog…for this is the worst of them all. I almost wanna puke or scream. Or scream while puking at the same time.

  26. pri at | | Reply

    omg no way kareena are you serious????

  27. Keroppi at | | Reply

    oh my god. no words

  28. Anu at | | Reply

    when wll people learn that leggings are NOT the same as PANTS!

  29. Mita at | | Reply

    Wow, cameltoe and everything!! Ewwwwwwwwwww

  30. Mita at | | Reply

    Can not imagine how the rear view is ! B-crack ewwwwwwwww

  31. MISSQuoted at | | Reply

    Longer t-shirt woman. Longer t-shirt!!
    And that would just about get you out of the WTHeyyy mode.

  32. nalini at | | Reply

    that was such a big shock! i would have never imagined that!!!! ohh jeez! the camel toe!!!!!!

  33. sheeba at | | Reply

    Yuckkkkk!! Gross

  34. m at | | Reply

    OH MY GOD.. what a sight for the locals. LOL…………
    just a few days ago i was reading her interview, where she mentions how she is the STYLE ICON.. and how she is always trying to keep up with the tag and contantly shopping..

    if this is what she is shopping for… got SAVE our poor eyes

  35. Mini at | | Reply

    A bit too much promoting don’t you think?

  36. desde at | | Reply

    P & P, plz tell me she didn’t wear that.. out of everyone else, i wud never imagine Kareena doin this !!

    @Priyanka – ditto !

  37. mj at | | Reply

    whoa!! the first camel toe sighting of a heavy weight actress…terrrrrrrible!! come on, casual doesn’t have to be this. her ripped jeans with the YSL sandals would have been muuuuuuch better than this!!! saif, ur girl friend needs to step it up….really!

  38. Bella at | | Reply


  39. Enne at | | Reply

    whoa this is sick and almost hard to look at.
    I also wanna say I love her T shirt!

  40. hana at | | Reply

    this is vulgar and sick! how could a woman go out with tights like this!

  41. Priyanka at | | Reply

    OMG couldnt she wear undies inside,,, thw whole stuff is so prominent… ROFL

  42. Shireen at | | Reply


  43. AM at | | Reply

    Its like an incomplete Lady Gaga makeover. Kareena is leading the way for the “to trouser or not” wars in India.

  44. Sharin at | | Reply

    I bet she was too busy looking at her butt in the mirror than the front.. she is soo super in love with her butt (as you can tell from the close ups in every single movie of hers pretty much). The short tshirt with the leggings are bad enough but the sneakers are horrible..actually the other way around but u get what i mean. Too bad she doesn’t have twitter.. I would laugh at her on there.

  45. Kimz604 at | | Reply

    Okay Seriously…What the HECK what she thinking? Everyone has to agree that this is the worst WTHEYYYYY ever…I’m sorry but there is no excuse for this. And why she thinks she so invincible because she’s “THE kareena Kapoor” beats me; she CANT dress like that, no one can!!! Talk about taking arrogance to a whole new level! Jeez!

  46. Butterfly at | | Reply

    though its nothing to puke or throw up, it is really astonishing that she would wear something like this ! I absolutely adore Kareena but please please look after your clothes

  47. Mumbadiva at | | Reply

    Hmmm, I think I get it…..she’s making a loud n clear statement about being a ‘Size 0’ or maybe -1 or -2 (if there’s any such thing)!!!!

  48. Antonia at | | Reply

    LOL at lg’s comment!! Classic ^_^.
    & may I say again how much I hate those shoes.

  49. crab at | | Reply

    OMG! OMG! OMG!

  50. Aly at | | Reply

    Oh man, some of the comments here are just as entertaining as this pic!
    Kareena the self professed style icon!!

  51. funkyfresh at | | Reply

    oh no just the other day i was watching her interview on how she as an actress is a trendsetter.and so stylish..DELUDED MUCH?

  52. pdaervo at | | Reply

    I feel uncomfortable looking at this
    lol, but ewwwwwwwwwwww camel toe D:
    and the SHOES!

  53. Priyanka at | | Reply

    Oh goodies..wow…umm…love the top and glasses though…?

  54. Tanya at | | Reply

    Btw, anyone know what bag she’s carrying?

  55. VirgoVixen at | | Reply

    OMGG not Kareena plz:(
    what happened
    Only if the shirt had been longer this would’ve been a great casual look… but no:((
    her shirt is cute tho

  56. _*Dia*_ at | | Reply

    ouch…….its a torture to my eyes….what was she thinking?

  57. Indian Girl at | | Reply

    Uggggggggh. Definitely the biggest WTHHHeeeey ever. I forgive everyone else who had ever had a WTHhhey moment on this blog…for this is the worst of them all. I almost wanna puke or scream. Or scream while puking at the same time.

  58. meha at | | Reply

    eww camel toe! plus hideous sneakers

  59. diptiN at | | Reply

    grey tights, what was she thinking. I suggest that if she wants to be casual she should stick with the long dress or wear the ripped jeans. If she has to wear tights limit it to the gym and wear black tights with a longer top.

  60. KK at | | Reply

    Seriously WTHeyyyyyyy!!!!!!!!! Kareena’s supposedly a “fashionista” and this is what she wears out in public?! I can’t believe this!!!! WHOA!!!!

  61. pan at | | Reply


  62. deez at | | Reply

    hmmm… did the photographer really feel the need to capture ‘this’? i think its distasteful!
    as for Kareena i wiould like to think that she was so pressed for time that she didnt have the time to look into a full lenght mirror.

  63. Pallavi at | | Reply

    Ewwwww!! What was she thinking??!! Oh wait- clearly she wasn’t thinking at all…

  64. monika at | | Reply


  65. Avantika at | | Reply

    A Big LOL………!!!!!!!!!!!!! :D :P

  66. Ksmommy at | | Reply


  67. Aathira at | | Reply


    Did she walk out in her night dress?

  68. spur at | | Reply

    NO WAY! yes, its finally proven.. these celebs just dont have mirrors in their rooms..!

  69. J at | | Reply

    This is the worst, weirdest, WTHEYYY ever!!! As someone said, it makes everyone else feel so good!! Basically it shows that without the designers, stylists, producers’ fat cash, these top actresses basically would dress up like this.

  70. shopaholic at | | Reply

    The tee is cute tho !! Where could i get a similar one ?

  71. pooja at | | Reply

    i kinda like the fit of the t-shit though….. which one is it ?

  72. Princessaiysha at | | Reply

    No Way! LOL

  73. Fever at | | Reply

    WHY is everyone acting so surprised?? She isn’t exactly a FASHIONABLE person! What she wears at press events and photoshoots and premiers and big huge parties and events are prbably chosen by her stylist…THIS .. the clothes she wears on her own time are what show HER sense of style. Which is a sad bad one.

  74. akaa at | | Reply

    oh my God !! (Janice from friends style!!).
    This is the WTHeyyy of the year for sure .. I thought Sush would win it for her last appearance .. but Kareena so beats her to it!!!
    I am actually shocked to see Kareena doing a WTHEyyy this grand but the meaner person in me is quite happy ;))

  75. big deal! at | | Reply

    give me a break you “i want to puke” and “eww” people. Its just a malfunction, though not desirable. Really, maybe your reactions say a little about your own discomfort with what lies beneath your own clothes! I wouldn’t be too worried if i were her. By the looks it, her tights probably had a thick hem on the crotch line..instead of being her own “disgusting, ewww” thing…

  76. Payal at | | Reply

    r u maaaaaaaadddddddddddddd??? What the hell is this..hw can she wear this..

  77. Niya at | | Reply

    Oh nooooo!
    Kareena, where did you leave your little Cavalli-outiits? This looks awful!
    Do like her sunglasses though.

  78. VV at | | Reply

    wOW!!!! Now we muse see if Kareena dares to criticize other leading actresses for fashion faux pas … This is the BIGGEST ONE EVER !!!! Kudos to the camera man for giving us such a laugh!!!!!

  79. venus at | | Reply

    Ok so Kareena is dumb to wear this, but what about saif , couldnt he tell her??

  80. Diamond at | | Reply

    For someone who believes she is a fashion icon and thinks she is all that and a bag of chips!!!… please do purchase a long mirror before stepping out hunny! one word Disastrous

  81. Hema at | | Reply

    I feel bad for her :( She is not a fashion icon actually . She pretends to be one for the media .

  82. nina at | | Reply

    ewwwwwwwww…!!!!dat z pathetic….

  83. preeths at | | Reply

    am i missing something?

    definitely a BIIIIIIG faux pas but everyone is just over reacting. whats so “pukish” about this?

  84. Fancy Nancy at | | Reply


  85. pdaervo at | | Reply

    I’d rather not see her lady parts ;)

  86. lazyU at | | Reply

    I love the guy at the back.. His expression says.. ” look anywhere but there….” I totally admire him for not staring because my eyes would be glued to her butt.. at least I’m female and any staring is in complete and utter horror..

    It’s probably something she sleeps in but it’s way too casual to be worn out.. even if it didn’t have the reveal factor

  87. jaja at | | Reply

    85 reactions is al lot more then usual; what does that say about HHC?

    but the whole point is:
    Love Aaj Kal coming out this friday (with Deepika)

  88. keya at | | Reply

    Yikes…. Camel toe.. my eyes hurt

  89. sony at | | Reply

    LOL…she looks so funny

  90. romi at | | Reply

    Hyuk hyuk…heheh har har -rolling on the floor till the tears stop :)) this is so so funny

  91. brenda at | | Reply


  92. D at | | Reply

    Oh oh! So WTHey!!

  93. Angie at | | Reply

    I got goosebumps literally after seeing THAT!

  94. MD at | | Reply

    all said n done , her figure is superb

  95. Missy Mochi at | | Reply

    Yikes! Spare me the horror!

  96. Rolie at | | Reply

    …she was the one who said she wants to dress like Victoria Beckham? nooooooo noooooooo!!!

  97. monika s at | | Reply

    ewwwwww…left with no words after reading such deserving comments…ghosh …what was she thinking…

  98. diya at | | Reply

    when i saw the 1st pick i was thinkin what went wrong ,but that need’nt be explained after seein d second pic;)….omggg!lol

  99. udista at | | Reply

    omg… wtf …. r u crazy kareena ????? just look at urself… pls look at the mirror before u walk out !!! wardrobe malfunction errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  100. girlie at | | Reply

    Hahahaha…Wasn’t she a self-declared diva, what happened??? :):)
    This would be BIGGEST FAUX PAS EVER! But thanks, I am laughing my guts out! :D Give her a bigger award if possible!

  101. nadz at | | Reply

    KAREENAAaaaaaaaaaaa WHY , Just tell me WHY … oh GOD , i love u girl but this is just not done !. What happend here !! , the best thing u cudv done here was to wear a longer t shirt with flip flops …. but why this !!, just cannot think of anything else…. ….speechless… :(

  102. somya at | | Reply

    did she put on any pants or are her legs grey in color?

Leave a Reply