47 Responses

  1. justcasually at | | Reply

    No like shirt to premier. But love the kurta and him in it!

  2. pdaervo at | | Reply

    LOVE both
    and that shirt is very military chic
    …he looks so tired though, poor thing

  3. pdaervo at | | Reply

    HA-and his son is wearing an Ed Hardy shirt -_-

  4. tina at | | Reply

    It really doesn’t even matter what he’s wearing because look at that smile! How can you not smile right back. Personality plays a huge factor in how well-dressed you look.

  5. priya at | | Reply

    awwwwwwwwwww! his looks SOOOOOOOOOOO SEXXXXXXXXXXXXXXY!!!! not liking the shirt that much, but TOTALLY loving the kurta and pyjama!!! ohhhh and that dimpled smile!!! sooo disarming!!! dznt matter what he wears. he is so riveting u cant tk ur eyes off him.

  6. Swishy Set at | | Reply

    Why leave your button open to reveal your chest? Not cool!

  7. Sassui at | | Reply

    Riveting is the word- and SMART!

  8. Nida at | | Reply

    My bechara husband looks old :(

    BUT omg I really just love how Farah Khan threw and Eid party and SRK ji appropriately wore salwar kameez… I’m so turned on haha

  9. Adit at | | Reply

    love him in the kurta…nice change… but he is looking wee old now, he has gotta stop smoking ciggies…

  10. Surbhi at | | Reply

    yep.. i love him too.. hes damn cute.. love the way hes clutching his dotters hand.. yah yeah i notice things like that..:)

  11. k=kirthi at | | Reply

    awww he looks so cute!!! xxx
    why did u cut his children out? lol

  12. Bloo at | | Reply

    he looks soo cute and young in the kurta.. Love men in kurtas. Nice :)

  13. Evare at | | Reply

    Clean groomed feet are a good sign.

  14. Genie at | | Reply

    Dude…..his son is wearing Ed Hardy! That’s as bad as my 8 year old nephew listening to Iron Maiden! Lol…..kids these days.

  15. Genie at | | Reply

    SRK looks good btw.

  16. AMOR at | | Reply

    He would look good in a sack…..too much charm..and so cute.

  17. michelle at | | Reply

    after a long time i am really liking King Khan’s looks – dressed up and dressed down he is looking good

  18. Indian Girl at | | Reply

    Love the Kurta Khan !! Such a charming guy – he only gets better with time !

  19. karishma g at | | Reply

    shahrukh looks gorgeous but i’d like to see him wear other colours rather than stick with black so often.

  20. cp at | | Reply

    OMG the look on the right brings back DDLJG memories

  21. arbitary at | | Reply

    The kurta looks fab! Not digging the black on black combo so much though.

  22. rubywoo at | | Reply

    He’s got good hair and lovely feet for a guy … love the kurta and shalwar combo.

  23. suchi at | | Reply

    i agree with karishma g, he needs to wear other colors. right now he is a male version of simi garewal!

  24. Debs at | | Reply

    seriously…cant take my eyes off kurta khan. yuummmmmm….

  25. sushma at | | Reply

    He is looking really old in the first one. Nice shirt tho

  26. Sim at | | Reply

    Salwar kutas are made for him, if I have to think of where he looked the best, Mehndi lagga kay Rakhan song in DDLJ and now this wow wow wow,

  27. melange at | | Reply

    He’s so handsome, so dreamy….cant get past his face….
    *sigh*….I love SRK!

  28. Sharin at | | Reply

    looks great in both

  29. mia at | | Reply

    this man just exudes charisma without even having to do anything.

  30. sandra at | | Reply

    yummy…nice feet too!

  31. Noyanika at | | Reply

    Shahrukh looks amazing in evrything he wears…hez just soo charming both his looks r worth drooling over.

  32. Ritu at | | Reply

    sexy smile in the second pic ;) can’t quite concentrate on the dress

  33. Blooo at | | Reply

    ya ya i have noticed the feet too!! real nice !!… and kurta !! yay!!! sigh..

  34. Ketaki D at | | Reply

    marrrryyyy meee SRK…!!!

  35. k=kirthi at | | Reply

    sorry, im back cuz i cant stop drooling over him! lol.. next life srk, you’re mine! =)

  36. yusra at | | Reply

    srk is sooo hot in tht black kurta
    suits him alot!!

  37. Violet at | | Reply

    so CUTE in the second one (love that mop of hair), and so sexy in the first one. I love this man.

  38. an at | | Reply

    awww…he looks too goood in the kurta…

  39. Nick at | | Reply

    I think he’s begining to look old.. but here he looks pretty good. I like the shirt as well.. but maybe leaving just one button open is fine

  40. me at | | Reply

    o shahrukh what lovely feet you have…lol

  41. Megha at | | Reply

    he actually looks a lot less tired than some of the other recent pics
    the black and black is hot
    and the kurta pajama is cute – esp his smiiiiile in it

    love srk always

  42. Monika at | | Reply

    The kurta is just the right length and the churidar is just the right span… SRK looks divine..

  43. sush at | | Reply

    I’m with whoever said he would look good in a sack

  44. blewgenes at | | Reply

    the kurta is just perfect……
    drooling ;-)

  45. AstralDust at | | Reply

    I’m in love with this man, the way he has evolved over the years. He looks so handsome in the left pic and the right brings back the Raj we collectively fell in love with all those years ago!

  46. vera at | | Reply

    love him.

  47. meera at | | Reply

    I WANT him….he made my heart beat for himwhen i was in school..now iam married n it still beats for him….he is so EDIBLE

Leave a Reply